Blog

MoveGym | Przyrost masy ciała

Przyrost masy ciała

Przyrosty masy beztłuszczowej możemy osiągnąć dzięki połączeniu odpowiednio dobranego treningu siłowego ze zbilansowaną dietą.

Więcej...
MoveGym | Nawyk - metoda na wytrwałość

Nawyk – metoda na wytrwałość

Początek Nowego Roku, to dla wielu z nas czas postanowień, które mają wprowadzić pozytywne zmiany w naszym życiu. Jest to popularny moment na zaczęcie przygody z aktywnością fizyczną czy odpowiednim sposobem odżywiania.

Więcej...
MoveGym | Przetrenowanie

Przetrenowanie

Przetrenowanie to stan, w którym dochodzi do przeforsowania organizmu w wyniku ćwiczeń fizycznych. Odpowiednio dobrany i stosowany trening nie powinien doprowadzić do takiego stanu, są jednak osoby, które ćwiczą zbyt intensywnie i nie zachowują odpowiednich przerw pomiędzy treningami, tak by pozwolić się organizmowi zregenerować.

Więcej...
MoveGym | Węglowodany, a wydolność

Węglowodany, a wydolność

Węglowodany są potrzebne, jako substrat energetyczny prawie do każdego typu aktywności, a ilości glikogenu zmagazynowane w mięśniach i wątrobie mają bezpośredni wpływ na Twoją wydolność podczas treningu.

Więcej...

Umów się na bezpłatny trening!

Zapraszamy do Movegym, najlepszych treningów z trenerem w Trójmieście. 

Pakiet Miś